sidsel

Alla inlägg under augusti 2011

Av sidsel - 11 augusti 2011 19:09

Vi ska till Stockholm och när jag säger vi menar jag ju jag och Liva 

vi åker dit utan föräldrar som vi typ gjort 4 gånger innan =).

Vi ska träffa våra vänner Frida och Tuva hoppaas det blir sol   


  min kompis tuva :)

//sidsel

=)

Av sidsel - 11 augusti 2011 18:32

                                 (\ /)

                                ( .  .)

                               c('')('') Hej har inte bloggat på typ 2 dagar så det är dags nu =D.

                                        Snart börjar skolan och då kommer jag nog inte blogga 

                                        så mycket men kommer ändå att blogga =). 

                                        Det finns inte så mycket att skriva om nu

                                        Förutom allt regn!

                                        Men sen kommer hjälpen skriver mer om det i nästa

                                        skrivbubbl
a.     

Av sidsel - 8 augusti 2011 11:09

Hej alla blogg-läsare, jag vill bara tacka min storasyster Liva som har hjälpt mig med bloggen Tack så jätte mycket Liva    hoppas ni har det bra för det har igallafall jag Kramis //sidsel


Av sidsel - 8 augusti 2011 09:40

hajj :D

mina intressen är att spela piano/spela fotboll/teater/gymnastik/ridning/familj & äkta vänner !

fast jag går inte på allt det där, men gör det på fritiden =)

detta är min första blogg, ska försöka blogga så ofta jag kan.

hoppas ni tittar in 

//sidsel

     


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej jag är en glad tjej på 9 år, kolla gärna in min blogg ! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards